Σε συνέχεια της γνωριμίας των παιδιών της πέμπτης με το ψηφιδωτό, γνωριμία που ξεκίνησε με την κατασκευή βοτσαλοτών σε γύψο, είδαμε εικόνες από βυζαντινά ψηφιδωτά, ανακαλέσαμε στη μνήμη μας τις φορές που έχουμε δει ψηφιδωτό απο κοντά, φτιάξαμε τις δικές μας ψηφίδες από συνθετικό πηλό, τις αφήσαμε να στεγνώσουν, τις βάψαμε και τέλος κατασκευάσαμε ψηφιδωτά κολλώντας τις σε χαρτόνι με κρυσταλλική κόλλα ξύλου.
ψηφιδωτό1
ψηφιδωτό2

Δημιουργία αποκριάτικης μάσκας με χαρτί Α4, κόλλα, ψαλίδι και μπογιές, με τα παιδιά των τριών πρώτων τάξεων. Απλή κατασκευή με απλά υλικά που απαιτεί την εκτέλεση συγκεκριμένων βημάτων για την ολοκλήρωσή της και ιδιαίτερη προσοχή στην ακρίβεια του σχεδίου και του κοψίματος. 

mask1

mask2

Ο κλόουν ως κλασική καρναβαλική φιγούρα και αφορμή για πολύ ιδιαίτερα πορτρέτα από τα παιδιά των τεσσάρων πρώτων τάξεων του δημοτικού. Υλικά μας οι μαρκαδόροι, τα λαδοπαστέλ και οι νερομπογιές.

clown3

clown4

clown5

Με υλικά χάρτινα πιάτα μιας χρήσης, χρωματιστά χαρτιά κάνσον, μαρκαδόρους, κόλλες και ψαλίδια, τα παιδιά της Α και της Β τάξης έφτιαξαν τους δικούς τους μοναδικούς κλόουν, εξασκώντας την ικανότητά τους να κόβουν και να κολλούν (λεπτή κικινητικότητα) και να συνταιριάζουν ετερόκλητα υλικά για να βγάλουν ένα κεντρικό αποτέλεσμα.

clown1

clown2